wtorek, 25 kwietnia 2017

B2B Partner SA (B2B) 14GR

Miałem już nie polecać śmieci Jarku ale pozwolę sobie jeszcze raz strzelić :) A mianowicie B2bpartner , cena 14gr. Pisałem już o spółce niejednokrotnie po czym bywały odbicia nawet o 300%, teraz mysle cena 14gr powinna również byc okazją do zarobku zwłaszcza po informacji że b2b zamierza zostać producentem gier komputerowych  oraz zawarła list intencyjny z Telehorse. Emisja po cenie 25gr.

Mtrans również cena miodzio aż grzech nie uśrednić. Do końca miesiąca powinno ukazać sie info o sprzedaży nieruchomości. Kapitalizacja na tyle mała że nie powinno być już tutaj mocniejszej wyprzedaży. Cena 18gr była idealna na zakup choc dalej jest tanio.

Do tego dorzuce jeszcze momo, cena 35gr również wydaje sie być tanio.


Pozdrawiam

115 komentarzy:

  1. mtrans niby dolek 16gr narazie ciezko cos stwierdzic dzis juz nie bylo ani sypania ani brania choc to nowa spolka,momo 28gr dawali podbijaja ale obroty tez juz siadly

    OdpowiedzUsuń
  2. MOBIMEDIA dobieram po kilka kilo, NWZA 15go, głosują skup akcji i umorzenie po 80 gr

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja dam swoj typ TAXUS FUND mamy wkoncu oczekiwane info wyrok sadu apelacyjnego w sprawie krali ktory blokowal uchwaly nie ma juz przeszkod wejscia na rynek glowny i nasdaq teraz pozdr i zycze milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. GKS Katowice poczytajcie raport-zysk netto I kw. 2017 = 3 259 888,91 z
    Outdoorzy - ABS Investment zwiększa zaangażowanie
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/OUTDOORZY-S-A-Lista-Akcjonariuszy-posiadajacych-co-najmniej-5-glosow-na-ZWZ-w-dniu-28-kwietnia-2017-r-7514495.html
    MBF Group - nowa emisja z PP.

    OdpowiedzUsuń
  5. gks katowice masz racje wyniki 600% lepsze,outoodorzy tez spolka wisi na dnie abs zbiera

    OdpowiedzUsuń
  6. TAXUS zgodnie z planem idziemy w gore

    OdpowiedzUsuń
  7. Dase chyba zawieszone notowania i TKO -47% 7gr.Z tego co pamiętam to Martin też to polecał:)Jeżeli nie to mnie poprawcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaki...nie widze lub slepy jestem.Ale co do LOYD to bede milczal bo...ponizej 9 gr wart polecenia dzis mam grube kilo i wartosc 0,02 a zakup 0,09 - WLASNIE ...Otwieramy Maj - jestem bardzo ciekaw jakie sa Wasze TYPY ..za nie dlugo beda wyniki i WZ wiec szkoda czasu...ADMIN nie spimy jak polecamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Rajdy moze odzyja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Morze-moze kupujesz na moze??Czy po jakis analizach??emmerson mnie zadziwia bo wszystko ma na prawde na plus a kurs stoi i stoi ktos go codziennie ozywia po 1 papierze i nic wiecej ...Czy ktoz z Was w ostatnich dniach kupil tam ?/

    OdpowiedzUsuń
  11. ursus sobie zobaczcie-reklama prezydenta dudy zrobila swoje,nc to widac wielka szulernia;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. MBF Group - kurs coraz wyżej
    GKS Katowice - raport super 600% więcej (niedoceniona perła)
    Rajdy4x4 - ZWZ 26.0602017r
    13. Podjęcie uchwały w sprawie rozszerzenia przedmiotu działalności spółki .
    14.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy Spółki.
    15. Podjęcie uchwały w sprawie emisji Warrantów Subskrypcyjnych uprawniających do objęcia akcji Spółki wyemitowanych w ramach warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego Spółki .
    OUTDOORZY - coraz lepiej wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecane spółki:
    Rajdy TKO już 11gr (wczoraj 5-6-7gr)
    MBF Group 1,10zł

    OdpowiedzUsuń
  14. no i rajdy ladnie wystrzelily juz gorne podwojne ,mbf tez pieknie no i jarek miales racje

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    Jestem tu nowy i inwestuje w spółki podane przez Jarka Turka.
    Jak na razie jestem na sporym plusie.Oby tak dalej i dzięki za podane typy.
    Co do spółek autora blogu,będę obserwował.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sparrow Tylko potem tutaj prosze nie krzycz jak cos nie tak pojdzie...ja na LOYD teraz sie modle o wzrost a dzis dodatkowo CIGAMES mnie zdolowal...mam nadzieje jutro na spekuje odrobic bo sprzedalem przy 1,25 a zakup mialem 1,83 - 30,000 brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swiat kto bierze takie ilosci cig po trochu trzeba brac na roznych poziomach i wsp i oporow ja 135 ostatnio wzielem oddalem na zamkn luki 187,teraz wybili do wsp 117-6 wsp jak wybija to 97-99 tu nastepne oporki 135 teraz pozdr

      Usuń
  17. Jack skoro idało Ci się zarobić to się cieszę.Ja też zarobiłem.Czekam dalej na podanej przez Martina spółce ERS.Już jedno kółko wykręciłem na niej 30-60gr.Zapakowałem znowu i mam nadzieję że znów sporo zarobię.Polecam jeszcze tak jak pisałem wcześniej spółkę Outdoorzy no i oczywiście moją perłę z portfela MBFGroup.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. RAJDY 4x4 zwołane walne, nowa nazwa i pewnie nowy udziałowiec, czekają aż się ustawi pakiet i biorą z prawej 100k, nowy udziałowiec jeszcze przed walnym ?

    OdpowiedzUsuń
  19. wiec??kolega mysli bedzie gora czy dol??Bo dzisiaj skoko na rajdach widoczne

    OdpowiedzUsuń
  20. IALBGR dzisiaj rowniez walczy ..pewnie dobre do pogrania na wzroscie i do kosza...ja mam akurat pierwsza kupke przy 1.88 brrr

    OdpowiedzUsuń
  21. Jurek-jestes prze...MBFGroup pieknie wbil sie w gore...gdzie Ty pijesz ta kawe ze tak pieknie czytasz z fus ..GRATULACJE ...Odnosnie RAJDOW nie wsiadam bo wydaje mi sie ze juz jest za pozno..co do MBF hmmm kiedy masz zamiar wyskoczyc??

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam
    MBFGroup - 3zł tyle obstawiam że powinna kosztować jedna akcja.A czemu?Czytaj:
    Cena emisyjna akcji serii G wynosi 2,55 zł
    Akcje serii G będą obejmowane wyłącznie w zamian za wkłady pieniężne i zostaną całości pokryte przed zarejestrowaniem podwyższenia kapitał zakładowego.
    Cena, po jakiej akcje serii F były obejmowane:
    Zgodnie Uchwałą nr 2 Zarządu Spółki z dnia 30 września 2016 roku cena emisyjna akcji została ustalona na 2,75 zł za każdą akcję serii F.
    6a) Sposób pokrycia akcji serii F:
    Akcje serii F zostały objęte za gotówkę.
    OUTDOORZY - dalej czekam
    ERS - chyba pomału ruszamy a arkusz pusty jak ser szwajcarski.
    Rajdy - mogą jechać wyżej ale to już urosło ponad 100%.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ursus pisalem 550- opor pokonali tez spolka mocna

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.bankier.pl/forum/temat_mbf-group-najwazniejsze-informacje-z-czatu-czytajcie,24540561.html
    Airway -proponuję obserwować
    Mtrans -super raport

    OdpowiedzUsuń
  25. co myślicie o EC2??? 15 maja czas raportu za pierwszy kwartał, ostatnio było pozytywne info - zobaczymy co z tego wyjdzie. I te dziwne kocie ruchy. Wczoraj spuścili na dno papier przerzucili kilkadziesiąt tyś. akcji w pakietach że niby taka podaż a dzisiaj cisza. Może czekają na niecierpliwych. Na dłuższy czas raczej jest to inwestycja, mocno wątpliwa ale jesteśmy na wykresowym minimie tak więc moooooooooże.... co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  26. tez ja mam w obserwowanych...jak rowniez dzisiaj dolaczylem SILVACG..a Jurku RAJDY w dalszym ciagu jestem w SZOKU

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam kolegów. A co sądzicie o FKD, swego czasu były tutaj dyskusje. Ja mam po 08x czyli nie na dołku ale mam zamiar trochę to potrzymać.
    Zastanawia mnie także Pixel, teraz ogólne zamieszanie z PP.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przemek ...FKD kukam ale wydaje mi sie patrzac na ostatnie 100 dni ze to juz maxima ...wyniki maja dobre...moze koleczko uda Ci sie zatoczyc ...Pixel,patrzac na wykres i krzywe ( ucze sie ) wydaje mi sie ze maja zjazd i ja osobisie teraz bym nie wchodzil....Bumech i Famur maja sie laczyc wiec pytanie jak to wplynie a papier tego pierwszego ktory tanieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pixel faktycznie niepewny jest.
      Ale FKD pod oporem teraz. Wyniki już w poniedziałek. No i ostatnio było wejście instytucji finansowych.

      Usuń
  29. Rajdy dziś już 20gr.Zadowoleni?
    Ers -jak wybije będzie....zresztą zobaczycie sami.
    Obserwujcie PBG i Polimex.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jurek...Ja jestem zadowolony z Waszej radosci!!Bo CIG boje sie teraz wejsc na RAJDY bo cos wysoko juz sa,a im wyzej tym ryzyko wyzsze :) TAXUS dorwalem wczoraj ale tylko 39980 papieru...bede systematycznie dobierac...Jestem tez w kolejce po MBF...ale papieru malo ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Literowka...Po CIG boje sie teraz wejsc w RAJDY

    OdpowiedzUsuń
  32. RAJDY oddałem. 100% zysku ale nie wiele bo i niewielki pakiet miałem. Kupiłem po 20gr MTRANS. Przed walnym ktoś może pokusić się nieco papierach zebrać :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. B2b moze odzyje

    OdpowiedzUsuń
  34. caly czas B2b skacze..wchodze jak zejdzie do 0,10-0,12

    OdpowiedzUsuń
  35. b2 13gr wsp trzyma juz drugi raz zeszli i odbilo,cig wedlug mnie 116 to juz byl dolek,ursus podeszli pod kolejny opor 615

    OdpowiedzUsuń
  36. na ursus to juz nie mam kasy-ale pieknie ciagnie ..bede teraz podbieral MBF dzis mi udalo sie polknac drobnice za 1.37..jestem wkolejce po ERS ...Rajdy uchhh SZACUN SZACUN idzie pieknie TKO 0,25 i pomyslec ze mowilisciue brac przy 0,5-0,7 Dzieki pablo7 za podpowiedz,ucze sie caly czas i rady takich osob jak Ty i Jurek sa wskazane..analizuje wykresy ( 3 piekne liniowe spadki) i z glosnych spolek ktora teraz idzie na dol jest MIRBUD,wiec byc moze trzeba bedzie trzymac reke na enter i po wynikach w przyszlym tygodniu zainteresowac sie kupnem.Jak na to patrzycie ??

    OdpowiedzUsuń
  37. ursus juz wsk wysoko ok 540 mozna probowac lapac,rajdy szal od 7gr juz tko 25gr:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. mirbud tez gralem 117-121 to wsp opory 131 i w tym przedziale jest gra,rajdy liczylem na 18 ze moga isc a tu prosze juz 22gr sam jestem zaskoczony

    OdpowiedzUsuń
  39. bras wzielem po 7 i mgames 35

    OdpowiedzUsuń
  40. bas oddalem 8gr,rajdy jestem w szoku juz 30gr i tko 40gr tu chyba patronowicza wchodzi bo jego styl codziennie plus 38% i widly

    OdpowiedzUsuń
  41. Pisałem ERS -ktoś kupił tylko 6000szt i mamy +19% a to dlatego bo brak podaży.
    http://mojeinwestycje.interia.pl/gie/prof/spolki/notowania?wlid=6982

    OdpowiedzUsuń
  42. No to Panowie...Czekamy na ADMIN by nam Maj otworzyl a w miedzy czasie MILEGO WEEKENDU

    OdpowiedzUsuń
  43. Swiat rajdy wzioles?

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzien Dobry...No to zaczynamy zabawe...mam troche papieru kupionego i czekam teraz na pobudzenie..EMMERSON raportu jeszcze nie widac..tj w tej chwili moj najgrubszy papier..Reszta tak jak powyzej pisalem ale kurczaki cisza.....Ligol-dzisiaj rano wsadzilem 8000 Rajdu i bede sie bawil na kolkach-zalozenie 5gr bo mi duzo do szczescia nie potrzeba -uda sie to wykrece pare..1 juz zatoczylem ..ADMIN dalej baluje..a tutaj zaraz kwiecien ;) ten to ma zycie...pewnie RAJDY mial :)

    OdpowiedzUsuń
  45. OK Panowie..trzymac kciuki ustawilem sie na 3 kolko...wejscie 0,32 - wyjscie 0,38 zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  46. ok..wsiadlem...trzymac kciuki..A Wy gdzie dzisiaj ??

    OdpowiedzUsuń
  47. kurczaki ...tego sie nie spodziewalem..wchodzimy na 4 kolko

    OdpowiedzUsuń
  48. GREMPCO ma dobry raport, a jest w dołku po 38 gr. Jutro może się coś podziać.

    OdpowiedzUsuń
  49. swiat gratki za kolka na rajdach ale tam juz strach tykac,spojrz sobie ialbatros tam straszna luka jest a infa pozytywne wykup obligacji przed terminem,emmeron musisz czekac i uzbroic sie w cierpliwosc 7gr mocne wsparcie jak wystrzeli to bedzie jak na rajdach:)))

    OdpowiedzUsuń
  50. No to czekamy...ale kolka gdzies musze robic ;) IALbatros mialem od 1.80 i posralem sie jak zeszlo na dol (historia po CIG)wiec pozbylem sie papieru wczoraj na 1.95 bo nie wiedzialem co sie bedzie dzialo...Wieczorem troszku poczytalem raportow (jednak sam nie wiem czy je rozumiem ;);)

    W oko mi wpadly takie spolki :

    GREMPCO
    I3D
    FABRYKA KONSTRUKCJI DREWNIANYCH
    MINOX
    MMEDAGALIC
    INVICO
    BPC

    Ktorymi sie bede teraz przygladac.

    Mam jeszcze jedno pytanko odnosnie DYWIDENT.

    Mam papier DROP ktory wczoraj w raporcie napisal ze beda wyplacac po 3zl na akcje..Na forum troche zawialo ze wyglada na zwijanie sie z biznesem - chociaz ja to widze inaczej ale....Co w takim razie z moim przypadkiem..Mam 6500 papieru kupione i dokupywanego od miesiacu czasu ze srednio 1,99..Co mam zrobic ??Czekac na inne infa odnosnie tych DYWIDENT??Czytalem ze sa wyplacane tylko tym osoba co posiadaja papier w czasie ogloszenia-czyli ja go mam na dzien wczorajaszy. Moge ten papier sprzedac jutro??Za tydzien ??

    Dzieki za info

    RAJDY dzis zaczelyy kiepsko..ale byc moze beda wieksze widly..zastanawiam sie ..IALBATROS w kosmos idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ok na dzis u mnie zabawa TYLKO MOBIMEDIA jestem na drugim kolku ale co z tego wyjdzie to zobaczymy..chce zrobic 2 ale pociag stoi...ogolnie na kolka mam zawsze przeznaczone 40 tys i nie przekraczam tych progow...Rajdy dobrze ze nie wszedlem..takie mialem rowneiz przeczucie ze poczatek-konca..A Wy Panowie co tam dzis krecicie??Jakie plany na jutro??.....Oby nie bylo tak ze bede Sam ze Soba tutaj pisal -Admin dalej szaleje po uplynnieniu RAJDOW ;)-SZACUN

    OdpowiedzUsuń
  52. Ok Panowie ..spekulacyjnie...Poniewaz sam umoczylem na CIG..widze teraz co tam sie dzieje-WSPOLCZUJE ale ktos musi stracic by 2 zarobil ..jednak wracajac do mojego przemyslenia..Pierwsze wyniki nie bylo OCZEKUJACE przez zarzad jednak..250tys sprzedanych kopii to nie malo...duzo ulicy tak ja Ja ucieklo,idac w plecy...Infa o przedluzeniu kredytowania i cala reszta..wszystko leci na minus..ale czy nie warto miec na oku spolki przez najblizsze 2 tyg.??Moze powtorzyc sie sytuacja jak z IALbatros...dolowanie a potem szruuu kosmos..wszystko zalezy co beda mowic przez nastepne 2 tygodnie...a z MOBIMEDIA to co z kolka zarobilem teraz oddaje-kurczaki leci na poludnie...brrr

    OdpowiedzUsuń
  53. LOYD kto wciaga ten papier na 2 fix po 2 gr??Raportu nie bylo..prawie zawias a tutaj dalej sie dzieje...Ja mam zakup 0,09 wiec dla mnie bedzie pozytywne INFO jak pojdzie na gore...

    OdpowiedzUsuń
  54. ja na cig zakrecilem kolko 1,04-1,10,albatros poszli na podwojne gorne i wisza na jutro 2,75:))

    OdpowiedzUsuń
  55. dzis albatros koleczko 224-254

    OdpowiedzUsuń
  56. u mnie dzisiaj postoj...mam problemy z netem..co 20 min mam brak sieci..jakies problemy u dostawcy,ma sie ustabilizowac po 15 wiec nie bede nic ryzykowac.3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  57. Polimex dziś kółeczko 8zł oddane 8.63zł
    Airway polecałem przy 2.07zł dziś już 2.22zł a to pewnie jeszcze nie koniec.

    OdpowiedzUsuń
  58. Outdoorzy chyba ruszamy obroty coraz większe

    OdpowiedzUsuń
  59. a Ja wczoraj..skosilem trawe...posprzatalem w samochodzie i ....dzis probuje koleczko na CIG ale po puscilem przy 1,06 z 1,10 wiec musze zaraz to odrobic ...Polimexs kukam i przespalem jak bylo w doleczku 6,98 bo teraz widze slicznie cisnie na polnoc...A Wy Panowie jak tam ???Co dzisiaj krecimy ???Admina nie widac...a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  60. outodorzy ladnie poprzerzucali pakiety masz jarek wsk juz wychlodzone sa jest szansa na mocniejszy ruch,airway na korekcie zasieg 234 jest

    OdpowiedzUsuń
  61. hmmm to moze tutaj wsiade co sugerujecie

    OdpowiedzUsuń
  62. ok wskoczylem do airway i na kolko groszowke CFI bo skacze tyle ile jak chce ..Trzymam za wszystkich kciuki...ogolnie cos po wczorajszych tapnieciach dzisiaj gielda na brazowo(posrana)

    OdpowiedzUsuń
  63. dobralem airwayi czekam na nastepny papier ...

    OdpowiedzUsuń
  64. Panowie, czy kogoś z Was "przywiesiło" na Art New Media?

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja na LOYD mam 150 000 papieru ze srednio 0,09,licze na zagrywke bo byl bardzo duzy skup na 2 fix..Ciagneli codziennie po 100 tys - 0,02. No i VELTO srednia 0,05 idzie teraz tez na 2 fix..zastanawiam sie czy nie puscic ze strata 0,04....a i kurczaki na MBF na 2 fix pakiet pierwszy 20 000 po 1.37 a nastepny 1000 po 1,10 zastanawiam sie czy dobierac po nizej 1 zl by usrednic nizej i potem to pocisnac..Dzisiaj widze rowniez ciezko krecic...lub ja mam takie szczescie..w co wejde to sie zatrzyma lub delikatnie idzie na dol by mnie draznic przez dluzszy czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. na cig ladne kolko dali 99gr-115 opor

    OdpowiedzUsuń
  67. kurczaki ...wziolem na BRAS 50000 papiru w partiach po 0,06 i spadlo na widly...TKO 0,05 To sie nazywa miec szczescie ...a przy okazji jak kupujecie i chcecie polknac np 100 000..kupujecie jednym strzalem czy w partiach ??

    OdpowiedzUsuń
  68. MINOX ostro z groszowek dzisiaj idzie ......dobieram,moze uda sie zrobic 1-2 grosze

    OdpowiedzUsuń
  69. wzieles minox swiat po ile,bras ja kupilem tez 6gr czesc druga czesc 5gr czekalem

    OdpowiedzUsuń
  70. co Ty...ustawilem sie w kolejce ale nie zalapalem sie....bras dzisiaj walnal na 5??nie kojarze...Briu puscilem ze strata ale na groszowkach musze odrobic...lyknalem jeszcze CFI 0,69 i chce oddac 0,72..dzis nie wiele brakowalo...ogolnie mam pelny portfel kurczaki...czego ja tam nie wsadzilem ;(dobrze ze nie wskoczylem w B2B bo tez powiesili na razie....byly LOYD puscili bo nie chce byc w plecy 15 tys zl ....

    OdpowiedzUsuń
  71. byly-oby literowki jak szybko pisze-przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  72. B2B od dziś wznowienie notowań.
    Prośba do Administratora o nowy wątek.

    OdpowiedzUsuń
  73. Admin w Tango po RAJDACH poszedl ;) Nuda dzisiaj...przegladam i czytam pierdolki i czekam na zielone swiatelko...Do obserwowanych wsadzilem dzisiaj BUMECH,MINERAL leca na dol ..co do pierwszego mam mieszane uczucie ale drugi patrzac na wykrecy i raporty trzeba obserwowac bo ma tendencje do wyskokow ..BIOMEDLUB jest rowniez w spadkowej ale nowe info mowi o wzroscie produkcji..Wiec wsadzam do koszyka obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  74. ialbatros ladne kolko dzis 188-243;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oudoorzy 43gr potrzeba wìeksze obroty i lecimy na dużo wyższe poziomy.

      Usuń
  75. zgadza sie jarku outoorzy pojda kwestia czasu i cierpliwosci mloda perspektywiczna spolka pozdr

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam
    Outdoorzy,ERS,MBFGROUP
    Do Martina-Administrator strony nie śpimy gdzie wpisy i nowe wątki?:)

    OdpowiedzUsuń
  77. administror cos nam sie zagubil,jarku outoodorzy to bedzie jeszcze perla

    OdpowiedzUsuń
  78. Zimny Maj..

    Teraz juz trzeba czerwiec otworzyc..

    Ja po przemysleniach wychodze jutro z BRIJU za duzo mam tam paieru po 9.15..czesc juz puscilem ostatnio po 8.20 ale widze ze niestety w krotkiej perspektywie na pewno nie pojdzie do gory ..

    Z czystej ciekawosci Jurek-jak myslisz jaki kurs moga osiagnac ??

    ERS
    OUTDOORZY
    MBFGROUP

    Mam ich papiery i byc moze bede dokupowal.

    Musze szczerze sie odbic po CIG i BRIJU po straty mam za duze.

    OdpowiedzUsuń
  79. Dobry...Dzisiaj krece kolka na BUMECH - tak jak przypuszczalem...Jestem na 2 -trzymac kciuki

    OdpowiedzUsuń
  80. BIOMEDLUB mialem nosa ...trzeba teraz wyczuc moment wyjscia... 0,17 oczek ladnie

    OdpowiedzUsuń
  81. Panowie MOBIMEDIA skupuje sam osobiscie przy kazdym spadku...Szukam INFO dlaczego leci ale nic nie widze...Raport OK ..Proponuje miec uwage ..BIOMEDLUB zastanawiam sie czy juz nie wyjsc.

    OdpowiedzUsuń
  82. mobimedia 20gr bym wzial chetnie na wsparciu bumech kupilem w piatek 54 oddalem 63 i odkupilem 61

    OdpowiedzUsuń
  83. Hej...ja krece na groszach teraz ..BRAS,MOBIMEDIA,CFI.BUMECH ale ten ostatni tylko do 12 potem zastygl-szczescie ze zdarzylem zamknac 2 kolko...RAJDY sie odwazylem ale tylko 15000 przy 0,22 z tym ze dzisiaj nie zdazylem wysjc wiec trzymac kciuki na jutrzejszym otwarciu...A odnosnie jutro to zapewnie to samo bedzie...MINOX sie czaje ale na grosz z liczba 200000 jak mi sie uda wejsc ...Ucze sie i zauwazylem ze jak gram na groszach 3-5 spolek to wychodze ciekawiej niz czekanie codziennie na wzrost.Przyklad EMMERSON

    OdpowiedzUsuń
  84. Czytam INFA ze spolek i widze ze RESBUD splacil cala pozyczke przed terminem.Wiem ze to spolka Pana P.ale patrzac na wykres idziemy ku dolkowi lub jestesmy juz w dolku..Ostatni odpal mial w marcu...z 0.88 na 1.24 a notowania nawet szly wczesniej w zl...Wsadzam z duza OSTROZNOSCIA RESBUD do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  85. jak lubisz adrenaline to proboj na spolkach patra:)))ja raczej unikam jego spolek bo mozna zyskac jak i duzo stracic

    OdpowiedzUsuń
  86. Odpuszczam...Dzis wydaje mi sie ze na RAJDACH mozna po skakac...czekam na otwarcie i wchodze

    OdpowiedzUsuń
  87. no rajdy zbili 16 podbili 22 i 15teraz widze ze stoisz,dobrze tamtego hehe nauczyc kultury na forum;))

    OdpowiedzUsuń
  88. Ciekawie dzis to wszystko wyglada...CFI mnie zaskoczyl i wyszedlem...BUMECH za maly ruch wiec odpuszczam...dobralem w RAJDACH 0,16 i czekam na odjazd...interesujace jest to ze ustawielm sie by jeszcze dobrac po 0,15 i kpl NIC,Kurs chyba bedzie broniony na tym poziomie...Pani Alicja pozbyla sie z czlonkami papierow po 0,32 ...i tutaj uwazam ze to Oni beda chcieli zrobic 2 kolko ,byc moze tj wlasnie teraz ta dolna granica a gorna....no wlasnie tj DOBRE PYTANIE ....Reszta sie kisi...BRAS tez nie dam rady...stalem w kolejce terz godzine i nic..nawet po 0,06..A Wy Panowie jak tam dzisiaj ??Gdzie krecimy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnosnie BANKIERA...staram sie tam nie udzielac,bo bardzo duzo jest tam gnojstwa.Ludzi siedzacych za monitorami i udajacymi twardzieli ale...IP i wiesz wszystko w temacie...CIG cos drga

      Usuń
  89. tak cig musimy wuybic 116-7 wtedy 129-138 nawet zasieg jutro wyniki wsp 106 bylo dzis 108

    OdpowiedzUsuń
  90. myslisz o wejsciu w CIG??Mnie On jest winny troche kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. ja na polimex zakrecilem kolko 641-680 tam nizej niz 640 juz nie powinno byc

    OdpowiedzUsuń
  92. mtrans zlapalem 18-19 po info o sprzedazy nieruchomosci

    OdpowiedzUsuń
  93. Na raty beda splacac..Myslisz ze kurs to podniesie??RAJDY kurczaki...jak wtopilem przy 0,16 to po gryze klawiatue ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. mtrans zobaczymy czy to podbitka 1-dniowa choc licze ze 29-30gr zasieg zrobia,a rajdy rano zwalil 16gr podbitka na 22gr i zrzut na 16gr tez myslalem ze drugie kolko zrobia a tu zrzut na 15gr i podbili na 17gr,sam wzielem 16gr i oddalem 16gr i na koniec zrzut na 15gr i widel na 14gr nie poscil i niestety szykuje sie dalsza jazda w dol tko na 12gr i moze z tego poziomu podbije na 15gr jeszcze,ale widac ze wracaja rajdy na 6gr ale zycze aby podbili ci rajdy

    OdpowiedzUsuń
  95. cig ladne kolko od wsp 99gr do goernych 111

    OdpowiedzUsuń
  96. widzialem kurczaki....RAJD opdniosl sie do tego co kupilem 0,16 .wCHODZISZ pABLO7??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BIOMEDLUB piknie...sie zastanawiam czy nie wyjsc juz

      Usuń
    2. RONSON jest zaj....1 papier za 1.73 i 3 zl prowizji ...biznesy lepiej robia ode mnie

      Usuń
    3. CIG....Szacun taki raport i tak do gory...BRIJU to samo

      Usuń
    4. rajdy swiat nie wchodze 12 fixem luke otworzyli i zamkneli 16gr wiecej nie widze

      Usuń
  97. brasa jak masz 6gr ustawilem na 9i 13 tam taki zasieg tylko w jakim czasie niewiem

    OdpowiedzUsuń
  98. Panie MARTINIE prosimy założenie nowego wątku bo ten już jest bardzo ale to bardzo długi!!!:)
    Airway - czekam dalej
    MBF Group - korekta na małych obrotach
    Polimex - +4% dziś ostre zbieranie akcji pod koniec sesji.
    CIG - dziś ładnie otwarcie 99gr a potem jazda powyżej 1,10zł.

    OdpowiedzUsuń
  99. Moje typy:
    IFM
    Kupiec
    Lasermed
    Madkom
    Mode
    Verte

    OdpowiedzUsuń
  100. Dzien dobry .

    Coz...jestesmy aktywni tak jak powinno byc na blogu...Wiec od Mojego wpisu teraz ponizej skupiamy sie na CZERWCU ...

    Gdyby z jakiegos powodu padla komunikacja : mam nazstepna propozycje .

    Kazdego konca miesiaca- jezeli moglibysmy sie wymieniac typami na nadchodzace 30 dni mailowo.

    To nie boli a bedziemy miec pkt odniesienia do swoich propozycji .

    dawdam@interia.pl

    Oczywiscie do momentu istnienia BLOGU piszemy tylko tutaj .

    No to zaczynamy zabawe.

    Trzymam kciuki za dzisiejsze NOTOWANIA

    OdpowiedzUsuń
  101. ciezko typowac spolki trzeba patrzec na analize techniczna do tego wskazniki i oczywiscie infa jest info jest gra niema kiszonka

    OdpowiedzUsuń
  102. Wczoraj a jeszcze lepiej dziś można było w Pixlel wejść. Na ryzyku ale jednak.

    OdpowiedzUsuń
  103. NOVINA tutaj będą grać jak na GLG PHARMA, fajne info poszło w weekend http://www.bankier.pl/wiadomosc/NOVINA-S-A-Rozpoczecie-sprzedazy-suplementu-diety-Resvitarox-7520940.html

    OdpowiedzUsuń
  104. http://www.newconnector.pl/novina-startup-spolki-rusza-z-komercjalizacja-kapsulki-mlodosci

    OdpowiedzUsuń